søndag 27. februar 2011

Lemon Detox

Sitron detox oppskriften har vært kjent for å utføre mirakler når det kommer til å reversere mye av effektene av en usunn livsstil og kosthold fulproppet med giftstoffer, for ikke å nevne det daglige stresset.

Der er noe som heter Lemon detox dietten som er berømt for å fjerne avfallet bygge opp i systemet vårt. Det forbedrer helsen, og øker energinivåene uten bruk av medikamenter og lignende. DETTE er viktig å få med seg. Jeg liker overhodet ikke tanken om at folk bruker denne drikken som en diett, men jeg elsker derimot den som et supplement til et variert og sunt kosthold. 

Denne drikken skyver videre ufordøyd mat, avfall og giftstoffer som har hopet seg opp i kroppen. Personlig så jeg stor virkning av drikken. Noe annet som jeg opplevde var at søtsuget og matlysten ble betraktelig senket! Jeg spiser mye og hele tiden og jeg må av og til kontrollere meg for ikke at jeg skal få konsekvensene av overspising. 

Ingredienser:

  • 2 ss nypresset sitronsaft 
  • 2 ss av lønnesirup  
  • 1 / 10 ts finmalt cayennepepper
  • 285 dl med vann
Overnevnte ingrediensene er for en servering, men når jeg først lager den så lager jeg ca. 5 serveringer. Den holder seg i kjøleskapet, men som all annen mat burde den brukes så raskt som mulig. Smaken appelerer kanskje ikke til en og alle, men det er en flott oppskrift. Personlig liker jeg den litt ekstra sterk! Denne er perfekt når du føler deg oppblåst (får fart på sakene) eller bare rett og slett at du trenger en detox. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar